fredag den 14. september 2012

Min gule tudselilje sprang endelig ud

.... og hvis det ikke var fordi jeg har købt den som gul, så ville jeg have kaldt farven lilla :)


Men jeg synes nu den er  meget pæn alligevel

En anden ny tudselilje er også sprunget ud

Og medens vi er ved tudser - så vrimler det med frøer og tudser i haven. Denne store kleppert sad længe og holdt øje med, hvad vi havde gang i ved bækken.

Cyclamen er dukket op og står med sine fine små blomster. Det var nu egentlig for bladenes skyld jeg købte den.

Frugterne på Cornus Kousa er ved at få farve
Buster "hjalp" med at pakke vores nye havepejs ud. Og indtog fluks papkassen.


6 kommentarer:

  1. Jeg vil give dig ret, der er ikke meget gult over den øverste tudselilje. Den næste du viser, har jeg også. Det er en fin lille sag, den ligner ikke de andre prikkede.
    Jeg har plantet en stuecyklamen ud, gad vide om den klarer det. Jeg kiggede lig til den i går, da så den ikke ud som om den kunne lide det, men den fik en tår vand, og nu regner det her :)
    Min Cornus Kousa havde frugter sidste år, men ingen i år, så vidt jeg kunne se.

    SvarSlet
  2. Ja, man kan blive overrasket nogle gange. Jeg synes nu også at tudseliljen er smuk, jeg har selv en der ligner din.
    Katte har vist et eller andet med papkasser, mine indtager også straks en papkasse, hvis de får chancen:-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes også, vi har usædvanligt mange frøer i haven. Jeg er bange for, at frugterne på vores cornus kousa er faldet af, inden de blev modne.De er ellers så dekorative.

    SvarSlet
  4. Hjælpsom kat. Felix ligger også mest de steder, som ikke er specielt udtænkt til den.

    SvarSlet
  5. Har du set, at der er et arrangement med foredrag om grææser nede i dit område, i næste uge. Haveselskabet.

    SvarSlet